Beggg Arkadaşlar burada görüyorum dünya para ödüyorsunuz bunun yerine neden sigorta yaptırmıyorsunuz doğumlar bile olmuş 20 bin belki de daha fazla tabi herkesin bütçesi farklı ama mantıklı olan sigorta yaptırmak. Sigorta yaptırmadan önce muayene olmaya gitmiştim on dakikada bin tl harcadım bundan yola çıkarak sigorta yaptırdım sadece 15 tl ödüyorum o da devlet katkı payı. Sigortaya ise 7300 ödedim doğumuma kadar her şey içerisinde anadolu sigortaya yaptırdım bekleme süresi olmadığı için diğer sigortalar bir sene bekleme süresi veriyor. Not:hamile kaldıktan sonra yaptıramazsınız
Gumus25 Beggg plansız gebelikler olabilir o yüzden belki de çoğu kişi yaptirmamis oluyor. Bende geçen sene anadolu sigortadan yaptirmistim iyi ki yaptirmisim diyorum şimdi
Mervegnccmz Beggg Gumus25 bazı sigorta firmaları hamile kaldıktan sonra da yapıyor ama fiyatlar tabi 7 civarı değilde 10/12 bin oluyor. Yine de kârlı. 10 kontrol hakkı bile bitiyor. 10 bin desen 15/20 doğum 30 bin tahliller nstler farklı branş doktorlarına muayene vs toplasan 60/70 bini bulur
Beggg Gumus25 evet maalesef şu an bile çoğu kişi bilmiyor o yüzden burda paylaşmak istedim çok güzel kolaylık ve de kârlı ben de iyi ki yaptırmışım diyorum yaptırmasaydık herhalde bir 60 70 bin belki de daha fazla öderdik
Gumus25 Mervegnccmz hamilelikte yapılınca artık 25-30 bin falan olmuş. Hastane seçimine göre Bi anlamı kalmıyor pek onun yerine doğum paketi falan almak daha mantıklı
Beggg Mervegnccmz aynen öyle test yollarken bile biz 300 küsür ödemiştik ki gebeyken daha çok test tahlil tarama vs yapılıyor. Her türlü kârlı dediğiniz gibi keşke herkes bilinçli olup yaptırsa
cihaninannesi Beggg valla ben maalesef bilmiyordum tam da dediğiniz gibi bir hastaneye gidiyoruz en az 500 TL muayene ücreti ödüyoruz testler onlar bunlar derken oohoo
Beggg Gumus25 hamilelik öncesi yapılması daha mantıklı geliyor bana zaten her türlü planlı yapılan bir şey yumurtlama dönemiydi istemekti vs derken her şey planın içinde keşke herkes bunu düşünerek yaptırsa
adatuna Ben de anadolu sigortadan doğum teminatlı sağlık sigortası almıştım aldığım ayda genç annelere özel yüzde elli indirim vardı resmen doğum paketinin ⅙ fiyatına geldi :)) Tek handikapı bu sigortayı yaptırdıktan 2 ay içinde gebe kalman lazımdı🤣
Beggg adatuna ben de o yüzden muayene olup yaptırdım bir sıkıntım neyin olsaydı erteleyecektim 3 ay içinde kalınması gerekiyor diye biliyorum ben kaldım umarım siz de kalmışsınızdır😅😅
znkara adatuna kalabildiniz mi 😅 bende aynen kampanyadan sigorta yaptırdım aralık ayında hala bekliyorum ama poliçe zamanına denk gelmeyecek artık yenilemem gerekecek yinede karlı tabiki 😂
Gumus25 AdinsMom bende 6500 tlye yaptirmistim. Hamilelikten önce yapılınca bu tutarlardan oluyor yani doğru
Koalammm Beggg bende Anadolu sigortadan tamamlayıcı sağlık sigortası yaptırdım iyi ki de yaptırmışim bende 6.726 lira ödedim yoksa gerçekten özele gidilecek gibi değil çok pahalı
Beggg Koalammm evet maalesef iyi ki yaptırmışız muayene sadece 500 belki daha fazla tutuyor test tahlil diğer şeyleri saymıyorum bile hele doğumu hiç. Çok kârlı ve harika bir olay😅