BeatifulAngel Merhabalar kızlar. 37+4 günlük gebeyim. Bebeyin doğum kanalına inip inmediğini nasıl anlayabiliriz? Aranızda anlayan varmı ?
Ozgenur123 Bende şuan 38 haftayım. Doktorun muayaneden sonra verdiği kağıtta geliş şekli baş diye yazıyor. Son 2 haftadır böyle. Bende merak ediyorum acaba doğum kanalına girdi mi diye ama pozisyon aşağı doğru inmiş tek anladığım bu oldu 😅