elifsugrcn Su an aynı şeyleri aynı haftada yaşıyorum , malesef herşey normal giderken suyunun azaldığını öğrenmistim bugün gelişim geriliği olduğunu öğrendim yarın adet tarihine göre 36 oluyoruz ama bir iki hafta geriden geliyor bir hafta önce 2400 gelmişti ultrasonda ya yanlış ölçüm yapıldı yada bebeğim zayıfladı bugün bakıldı 2200 geldi pazartesi gel dedi cumaya muhtemelen benide alır ilk kızım da da yaşamıştım havuç suyu falan içiyorum ama bende hiç fayda etmiyor malesef hakkimizda hayilrisi olsun