yavrumuzubekliyoruz iyi geceler arkadaşlar şuan 17+5 oLdum fakat bnm çok ayakta kalmaktan mı bilmiyorum ama sol kalçam çok ağrıyor 😭 beni benden alıyor ağrısı bide vajinada bişey batar tarzda acı sissi oluyo yardımcı olur musunuz 😒
kizbebekannesii yavrumuzubekliyoruz ben 12+3 üm canım ve zaman zaman ki özellikle ev işi vs yapıp o gün çok ayakta kalırsam dediğin gibi oluyor bence normaldir yani ben öyle olduğunda korkmadım hiç. Dinlendim geçti.
Clover yavrumuzubekliyoruz belinden vuruyor agrısı. Biraz belini gıclemdirmen gerekm gerek yoksa ilerde saha kotu olur. Ben duzenli olarak bacaklarımı omuz genisliginde acıp rukuya gidiyoemus gibi egilip kalkıyordum. Bayagı faydasını gordöm
yavrumuzubekliyoruz kizbebekannesii kanamam olmadığı için korkmuyorum ama ayağıma kadar vuruyor canım 😒
Cansuu33 Bende de 24. Haftadan beri var çok ayakta kalıp yorulunca ağrısının arttigini farkediyorum bazen ağrıdan ayağa kalkamıyorum benim de sol tarafımda
Cansuu33 yavrumuzubekliyoruz Rabbim şifa versin canım. Bu ağrılara ben bir çözüm bulamadım çekeceğiz galiba dogurana kadar