Kızlar 2 hafta olmadı daha, idrar tahlili vermiştim ,temizdi enfeksiyon yoktu ,bu aralar idrarım gelince bi sancı oluyor afedersiniz vajina içinde yanma var bazen de sağ kasiğima sancı giriyor bu durumda olan var mı jeden olur acaba, iyice rahatsız olmaya başladım ,günde 3 litre su da içiyorum idrar da veya renk neden olur randevum da 17 Nisan da nasipse ,şimdiden teşekkür ederim