Doktora göründün mü canım? Ben 33+5te doğurdum kuvözde kaldılar 23 gün çok şükür bir problemleri yok çok erken hafta değil 30+6da ciğer geliştirici vurmuşlardı doğumdan 8 saat öncede hatırlatma dozu vurdular solunum sıkıntıları olmadı doğumda o yüzden hastaneye gitmelisin bence🌸 benim nişanım gelmedi o yüzden bişey diyemiyorum.