1zehratun 6 haftalık gitmiştim ama 5+2 çıktı kese 7+2 de gittim hem bebeği gördüm hem kalp atışını duydum ama ultrason da 6+3 idi doktor 4-5 günlük gerilik çok geç döllenme diyemeyiz dedi 15+16. Haftalara kadar hep 3-4 gün gerideydi bazen bir hafta oluyordu beta bir kez baktım başka baktirmadim