Elif57 canım doktorun gerek görmediyse bir şey diyemem. Ben doktorum istediğim halde istemiyorum dedim, kronik troid hastasıyım dahiliye doktorumun ısrarı üzerine yaptırdım. Korktuğum başıma geldi gebelik şekeri çıktı. Şuan yakın takibe aldılar. Rabbim evlatlarımıza sağlık versin sağlıkla onlara kavuşmayı nasip etsin inşallah 🥰