Merve0227 benimde acilmam sancim yoktu hiç 41hafta dolmustu oyle verdiler suni samciyi ilk baslarda bisey hissetmedim.ama doguma yakin cogaldi damardan serumla veriyorlar 11 saat verdiler bana dogumdan sonra hic ağrım kalmadı normal sanciya gire zor diyorlar ama dayanilmayacak kadar degil yani Allah bir kuvvet veriyor hangi dogum kolay ki