Hayrnnisaors97 Angelmom_ ağaç dibi yada toprağı biraz kazıp üzerini kapatabilirsiniz döküp yani bizimkiler öyle yapmıştı
Hayrnnisaors97 Sulte Galiba önemi var diyedir bende hiç bilmiyorum ama ayak basılmayacak yere dökerler hiç de sormadım inan aklıma gelmedi 😅