İkiz bebek bekliyorum , olur da erken doğum küvez süreci olursa tecrübesi olanlara soruyorum şehir hastanesi mi , özel mi iyi ? Ücretler nasıl ? Ankara Etlik şehir hastanesine gidiyorum orada bu süreci yaşayan var mı ? Hergün gidip bebeği görüyor muyuz, ücret ödüyor muyuz? Nasıl ilerliyor süreç, kaç kg olunca taburcu olunuyor bide ben şehir dışından geliyorum oraya