Merhaba arkadaşlar 29 haftalık hamileyim. Zaman daraldıkça heyecanım artıyor. Henüz sezaryen mi normal doğum mu olacak belli değil ama gönlüm normal doğumdan yana. İlk gün neler yapıyoruz nasıl geçiyor hastaneden çıkıp eve geçtiğimizde neler yapmamız gerekiyor. Hastane oda çekimi doğumun ertesi günü mü oluyor? deneyimli olan annelerin yorumlarını bekliyorum🌸 Sohbet postu olsun.