User0987898765 Arkadaşlar ilk bebeğim erkekti 16+3 de doktor evet erkek ama pipisi küçük demişti ikinci bebeğim kız dı şimdi üncüye hamileyim 12+4 doktor kız dedi ultrason fotoğrafına yakınlaştırarak bakar mısınız sizce cinsiyeti ne