Bi acile git mutlaka. Benimde 20li haftalarda ishal olmuştum geçmedi. Sonuçta riskli bi durum ishal. Doktorum toz şeklinde bi ilaç verdi 2 gün kullandım geçmişti. Mutlaka bi acile git.30. Haftaya girmişsin nolur nolmaz. Seni riske sokacak bi durum yapmıyolar endişelenme. Sonrasında kendi doktoruna gittiğin zaman ishal olduğunu ve kullandığın ilacı söylersin.