Kızlar 38+1 iz dün geceden beri kasığımda bir agrı var hafif hafif ama kasılma yok gibi ağrı sadece bel ağrısıda giriyor arada şiddetli bazen şiddeti azalıyor. Nişan su vs gelmedi ama akıntım çok fazlalaştı 1 haftadır. Kendim mi abartıyorum bilemiyorum çünkü artık kızıma kavuşmak istiyorum. Doğum başlamış olabilirmi hiç çatı muaynesi olmadım en son 3 nisansa nst ye girdim sancı çıkmadı.