Kızlar merhaba,
Hamile olduğumu öğrendiğimde devlet hastanesine de gittim özele de gittim. İki hastanedeki doktor da artık şu şekilde beslenmeli, gebelikte şu şu yiyecekleri kesinlikle tüketmemelisin gibi basit bilgiler bile paylaşılmadı bu da çok garibime gitmişti açıkçası. Sizlerinde böyle mi ?
İlk hamileligim pek bir bilgi ve tecrübem yok haliyle kendim okuyup araştırıyorum çoğu gebeler gibi ki böyle de olmalı zaten.