Kızlar merhaba , ağustosta sezaryen doğumum olacak inşallah, 2. Bebeğimiz ve bundan sonra çocuk düşünmüyoruz . Doğum kontrol hapları kullanmak istemiyorum yan etkilerinden dolayı, spiral taktırmakta da korkuyordum ama doğumumda doktorumdan rica etsem ben uyuşukken taksa olur mu acaba ? Daha önce böyle bir şey yaptıran var mı ? Ve de spiral kullanarak korunanlar memnun musunuz, herhangi bir his oluyor mu ilişki anında vs bilgi verebilir misiniz ?