Bu klomen ve aşılama. Kızlar bir kızım var tedavi olarak hamile kalmıştım düzensiz adet vardı ayrıca çikolata kisti vardı ona rağmen şükür hamile kalıp bir kızım oldu şuan 10 yaşında kızım kardeş istemesi üzerine tekrar tedavi ye başladım kendi doktorum değildi başka doktordu ve ona gitmeye başladım ilk önce klomen tedavisine başladık beş ay bu hapı sürekli kullandım ve sürekli kist yaptı bende sonra doktor artık aşılama ya geçelim dedi geçtik ve onu denedik tekrar bende kist yaptı tabiki gerekli olan tahliller falan yapıldı ama hepsi temiz neyse normalde klomen ve aşılama yapılırken doktorun iki günde ya da üç günde yumurtalıklarını kontrol etmesi gerekiyormuş tabi bende öyle olmadı bunu nerde yaptırırsanız yaptırın doktorun bu şekilde sürekli kontrol etmesi gerekiyormuş neyse başka bir doktora gittim benim sol yumurtalıgım bitmiş yani eğer başka bir şey yaparsan mecbur alacağız demişti şükür ben doktora gitmeyi bıraktım verirse Rabbim verir bir daha gitmicem dedim sonra kendimde sorun aramaya başladım denedim hep kendimi yumurtlamam ne zaman oluyor sürekli takip ettim bu yaşadığım sorun 3 sene içerisinde oldu . Yanlış anlamayın reqli bitimi Abdest alıp ilişki olmuştu ve hamile kaldım ikinci bebeğime üçüncü bebeğimede. Rabbim mübarek günde en kısa zamanda sizlerede bir bebiş versin