Ya ben hiç bir zaman kendi muayenem için bile tek gitmedim doktora eşimle gittim olur da ona da birsey söylenir ondan da birsey istenir çünkü çocuk tek kişiyle yapılmıyor. Doktor da bana bunu verecek diyorsun da nerden biliyorsun? Asilamada genelde igne verildiğini duydum bana klomen verdi doktor bende sorun yoktu ama yumurta hızlı ve çok büyüsün diye Hatta ilk ay klomen ters yaptı her ay büyüyen yumurta büyümedi ikinci ayda büyüdü ki ben her ay yumurtlama görürüm günü gününe benim eşim de doktora giden biri değil kolay kolay ama Bi ara benden çok gitti Hatta ben doktorunu beğenmedim ona iyisini buldum itiraz etmedi ona da gitti her gidişine devamlı test verdi devamlı ilaçlar kullandı en sevdigi şey sigarayı birakti sorun onda çıktı çünkü ve o da kendine konduramadi ama ne denildiyse yaptı psikolojisi bozuldu ama bana hiç yansitmadi benim de bozulmasın diye o bana destek oldu ben ona olacağım yerde. Asilama da galiba tutmadi tüp bebek desem hemen gelecek çünkü yoksa çaresi yapacak birsey yok benim kadar o da mücadele edecek çocuk onun da çocuk.olacak. daha şimdiden destek olmayacaksa çocuk olunca hiç olmaz ben sana diyim. Cahillik bunun adı başka şey degil.esin doktora gitmeden asla birsey kullanma kendi kendine