esmerella37 Kendine yazık ediyorsun canım yapma, evet çok istiyorsun ama senin ilaçlar kullanmanla olacak bir şey değil. Eşin bakılmadıktan sonra ki ben sorunun eşinde olduğunu düşünüyorum Allah biliyor ya içimi, sakın kullanma ne olacaksa olsun artık ne demek belki ilerleyen zaman da çocuğun olacakken sen bu kendine göre ilaç kullanmalarınla onu engelleyeceksin benim ablamın da 6 yıl olmadı tam tedaviye başlayacakken bebekleri oldu ama eniştem de ablam da tüm testleri vermişti ablamda sadece polikistik over vardı doktor engel değil sadece psikolojik çok kasıyorsun o yüzden dedi tüp bebeğe başlayacakken rahatladığı için mucizemizi gönderdi Rabbim şimdi 7 yaşında Rabbim uzun ömürler versin, ama sen kesinlikle kendi vücudunu etkileyecek şeyler yapıyorsun bir şekilde eşini ikna et ve eşini götür kesinlikle başka yolu yok bu işin ondan sonra sana kullanman gerekirse zaten bu ilaçları vereceklerdir doktor kontrolün de