Sevimlianne_adayi Turgutaykader Canım onun için sana kağıt veriyorlar bana öyle yaptılar sonra tarih veriyorlar hazırladığın evrakları götüreceksin rapor çıkaracaklar sana ben 1.700₺ aldım ilaçların hepsini
Kubraalp Turgutaykader iki yada 1,5 yıllık evlilik. 25 yaşını doldurmuş olman. düşük ya da kürtaj olmamak. Sigorta olması ve işsizlik maaşı almıyo olmak. Ben üni hastanesinde yaptırdım. İlaçlar 4 bini geçiyordu raporla vitamin çatlatma hariç 650 tuttu
Turgutaykader Sevimlianne_adayi iste o evraklar neydi canim ben ozel hastanede yaptirmayi dusunuyorum adetin 3.gunu gittigimde bir ay atsin istemiyorum
Sevimlianne_adayi Turgutaykader özelde öyle bir evrak istenmiyor canım özelde doktor aşılamayı uygun görürse ilacı yazıyor gidip alıyorsun ☺
Sevimlianne_adayi Kubraalp Canım ben devlete yaptırıyorum doktora para ödemiyorum özele gidildiğinde bu iğneler vs için rapor falan çıkmıyor herşey olduğu fiyat parasında ve daha Pahalıya denk geliyor çünkü aldığımız ilaçlar raporu 5-6 milyarı buluyormuş öyle dediler
Kubraalp Sevimlianne_adayi bende üni hastanesinde yaptırıyorum.raporla Gonal f 900 progesteron azeltin antibiyotik 650₺ ye geldi. Rapor çatlatma iğnesi500₺ eşime de bana verdiği antibiyotikten verdi(aynı iki ilacı rapor karşılamıyomuş ) bir de vitamin verdiler onu da rapor karşılamıyordu. Aşıla günü de vezneye 635₺ yatırdık
Sevimlianne_adayi Kubraalp devlet daha hesaplıya denk geliyor sanırım sadece ilaçların tamamına 1.700₺ o kadar başka bir ücret yok