Kızlar 16 haftada doktorum bebeğimin cinsiyetine kız dedi 22 de detaylı da doktor kız dedi 28. Haftadayım detaylıdan sonra da cinsiyet hiç konuşmadık dün sağlık ocağında bebeğin kalp atışlarını dinlerken erkek kalp atışı dedi doktor böyle bişey olabilir mi bilimsel bir ayrım olmadığı söyleniyor ama hiç böyle duyan oldu mu