Kiraz53 ücretli falan değil canım. Devlet hastanesine gidiyorsun kadın doğumdan sıra alıyorsun. KAn uyuşmazlığı olduğunu söylüyorsun tabi önce hastane kayıtlarına kan grubunun negatif olması gerekiyor. Sonra bir test yapıyorlar kandan. coombs testi onun sonucuna göre devlet hastanesinde iğneni vuruluyorsun. Eczaneden gidip alıp özelde yaptırırsan o zaman parasını veriyorsun.