Aynenkanka ne bilim çok içimde kalacak yapmazsam kendimi biliyorum o yüzden uyguna ne yapabilirim diye düşünüyorum 4 sene sonunda o kadar denemeye 3. Tüp bebek tedavisi tutunca hep o geçen yıllarda hayal ettiklerim oldu o yüzden içimde kalsın istemiyorum ama uygun yollu yapmaya çalışıyorum