Kızlar dünden beri çok sık olmamakla birlikte ara ara sol kasığıma iğne batıyor gibi hissediyorum geçiyor internetten okudum bebeğin artık hızlıca büyüdüğü döneme girdiğimiz için rahmin büyüdüğünü , bebek yukarı çıktığından dolayıda normal olduğunu yazmışlar bu durumu yaşayan var mı aranızda ???