Nasıl yaptınız acaba 🥹 öğle uykularında saatinde uyumuyor. Emzirmeden, sallamadan da uyumuyor ki onda da 2 saat sallayıp emzirsem yine de uyumadığı oluyor. Uyuduğunda da sürekli sallamam gerekiyor tek bırakırsam 15 dk sonra tekrar kalkıyor. Gece uykusuna 10 da 11 de geçiyor. Ben ne yapıcam hiç bilmiyorum😵💫