KubraAydin Cennetkpln ıslak Mendil ben uni baby kullanıyorum hep sleepy çok sulu ve çok parfümü alerjik yapabiliyor , Bez olarak da hep sleepy kullanıyorum
KayraVeAnnesi_06 Cennetkpln Bebek bezi olarak ilk 3 ay prima kullandım daha sonra canbebeye geçtim aşırı memnunum en az onun kadar kaliteli bir sorun yaşamadık Islak mendil unibaby kullanıyorum