1fatma_nurr Kızlar genetik test verdik esimin 25 günde msj geldi sonuclarinz çıktı diye bana 1 ay oldu hala gelmedi bişey
Didemcann 1fatma_nurr bizde test vermiştik önce benimki cokmıstı bir süre sonra da eşimin boşuna gidip geri dönmeyin eğer sistemde çıkmamış gözüküyor sa sizin testiniz
Ozge56 1fatma_nurr bizde verdik genetik 1 yıl önce ilk benim çıktı msj geldi eşimin bende 4 hafta sonra çıktı msj geldi kimin çıktıysa ona geliyor msj
1fatma_nurr 1Gozde1Yusuf- o zaman gidp sormak en iyisi dimi ben ayrı ayrı gelir diye hani ikizmde ayır sıra alıp sosteme giriş yapıldı o yüzden