Arkadaşlar benim kızım için çok istediğim bi isim var ELAY. Duyduğumdan beri çok hoşuma gidiyor ama ne kadar istemesem de etrafındakilerin yorumlarına çok takılmaya başladım. Anlamı ‘ülkenin en güzel kızı ay yüzlü güzel’ (İlay ile aynı anlamda) . Bana kibar söylenmesi güxel geliyor çokta kullanılan bi isim olmaması da iyi. Siz ne dersiniz? 36. Haftanın içindeyim artık karar vermek istiyorum 😔