Su azligim vardı gelişim geriliği de başlamış son adete göre yarın 36 haftalık oluyorum ama ultrasonda 34 falan gözüküyor kilosu 2200 çıktı su azaldığı için gelişmez diye cuma sezeryan dedi ama devlet hastanesi ve üniversite hastanesi farklı şeyler söylüyor kafam çok karışık napicagimi nasıl bir yol izleyecegimi bilmiyorum iki doz ciğer geliştirici oldum bu arada doğarsa kuveze girer mi nasıl olur bilmiyorum