BuroMert Kızlar nasıl gidiyor son Haftalara geldik bu ara zorlanmaya başladım ben sizde durumlar nasil☺
Selin13 BuroMert bel ağrısı :( mide yanmasııı aşırı :( yorgun halsızım cok Cabuk yoruluyorum :( son 38 gün:(
Emily Bel ağrısı oturup kalkarken canım çıkıyor sanki. Son 33 deyim kramplar ve yorgunluk hissi de cabası.. ilk doğum olacak ve asla ikinci bi hamilelik düşünmüyorum 🥴🥴🥴
Agg0207 35+1deyim bende uzun süre iş yapımca ayakta kalınca yoruluyorum sadece o kadar hiç birşeyim yok maşallah ama artık doğsun istiyorum merak ediyorum doğum nasıl olucak bebişi çok merak ediyorum bir kez gördük sadece yüzünü 😀
VahideEktirir 35+5 haftalık hamileyim arada kasık agrısı şiddetli sırt agrısı 🙄 birde benmki doğum kanalına grdiği için vajina bölgem bile arıyo çoğu zaman 🤷🏼♀️
nermuh Uykusuz yorgun hissediyorum . Ara ara bel agrisi oluyor . Ve benim doğuma cok az kaldi . Dr 36 sonu 37 basi gibi alacam dedi.