Merhaba arkadaşlar 2 aylık bebeğim var ve kendimi bildim bileli aşırı kabızlık sorunu yaşıyorum Dr duphalac diye şurup hazdi ama etkisi olmadı kayısılı neyse suyunda çok fazla iş görmedi ishal olmak için tavsiyelerini istiyorum.tuvalete çıkamam benim için aşırı kötü birşey yapamıyorum ucunda tıkalı kalıyor gelmiyor .acil yardimlarinizi istiyorum 🙏🙏