Ben daha almadım ama park beşik almayı düşünüyorum. Gösterdiğiniz model çok güzel, beğendim fakat bence ihtiyaca göre şekillenebilir. Mesela bende oda yapmayacağım şu an için ama park beşik katlanıp başka yerlere de götürülebiliyor. Ben annemlere gittiğimde yanımda götürebilirim diye düşünüyorum. Yani şu an fikrim o yönde en azından. Sizde böyle düşünüyorsanız bence park beşik. Ama görüntüye önem veriyosanız sizin attığınız bence. Tabii tecrübeli anneler daha iyi bilir ☺️