Canım ıkı kürtaj geçirdim benımde oleydı ağrı ğek olmuyor haftaya gore degısır ben ıkı bebegımıde 8 haftalıkken kaybetmıstım haftam kucuk oldugu ıcın bırsey hıssetmıyorsun hastanedede dıl altı verdıler kananamam yoktu kanamayı baslatmak ıcın benım rutin kontrolde ogrenmıstım senın kanaman baslamıs korkma anestezıyle kurtaj ol ınan kurtajdan sonra ağrı sızı olmuyor normal hayatıma devam etmıstım