Allah’ın izniyle yarın 26. Haftaya gireceğiz otururken ayaktayken vs sürekli hareket eden sert sert tekmeler atan bebeğim son birkaç gündür baya duruldu hareketlerini öncesine göre çok çok az hissediyorum sadece hafif kıpırtılar şeklinde desem yeridir bir de özellikle akşamları ayağa kalktığım zaman bebek toplanıyor ağrı yapıyor oturunca geri düzeliyor bu durumlar normal mi yoksa hastaneye gitmeli miyim