27betul Anneler cok kararsız kaldim anne yanı icin ne almam gerektiğini bilmiyorum hemen küçülsunde istemiyorum yine bi kac sene kullanmak istiyorum siz neler aldınız fikirlerinize ihtiyacım var
Kaderisa 27betul ben kanz anne yanı park beşik aldım henüz kullanmadım ama biçok arkadaşımın tavsiyesiyle aldım
Minis122 27betul 1 ay once. Elele madre anne yani aldim gayet guzel henuz kullanmadik ama kaliteli gorunuyor bayada tavsiye edilmisti
15261526 27betul ciciko park besik. Geniş ve sağlam iyiki böyle almışım.kizim 2 yaş 3 aylık hala yatıyor. Depremden dolayı yatırmiyorum yanımda yatıyor ama yatınca sıkıntı yok hala daha da kullanır
leylanne 27betul uzun araştırmalarım sonucu ben de elele madre anne yanı park yatak aldım. Çok beğendim. Kullanmak henüz nasip olmadı ama istediğim tüm özellikleri karşılıyor ve kalitesi de mükemmel. Tavsiye ederim 😍