Kizlar merhaba 25 haftalik hamileyim doktorum hu kontrolumde balık yağı yazdi kullanmaya basladim ama cok kotu midem kalkiyor balık kokusu cok fazla aslında cilek aromali ama ne yazikki tek basina icemiyorum şurup seklinde oldugu icin sizce baska nasil icebilirim bunu ben