balbadem1 Kızlar selam bu ay yumurtlama takibi yapmak istedim ama yumurtlama olmadı adet oldum dün sizce 1 ay daha test yapıp beklemeli miyim yoksa doktor kontrolüne mi başlamalıyım
uzlet balbadem1 Canım bazı aylar yumurtlama olmaması çok normal hiç doktora gitmemiş miydin adetin 2 ya da 3 günü hormon tahlili ver bence
gulruba balbadem1 kadınlarda her ay yumurtlama olmuyormuş bazıları 4 ay bazıları 9 ay boyunca yumurtluyormus
balbadem1 gulruba bu durumda doktora gitmek daha mantıklı sonuçta ilaç veriyorlar büyüsün çatlasın diye
Anonim16 Ozoooo Adet demek sadece dölenmemiş yumurtanın atılması demek değil. Kalınlaşan rahim duvarının parçalanıp atılması demek.
gulruba Ozoooo yumurtlama olmasa da adet olunuyormus birgebeningunlugu youtube kanalında öğrendim sonra doktora da sordum evet dedi
Birhayalimvr Canim.bence adetin 2. Yada 3. Gunu hormonlara baktir vakit kaybetmemiş olursun kan veriyorsun zaten koly birsey
balbadem1 uzlet geçen ay verdim canım değerler pcos görünümünde nelere dikkat edilmesi gerekiyor acaba başka bildiğim birşey yok aslında