Zennube aynn öyle kötü şeyler yazıyo kafam darmadagın oldu bilsem böyle bişi çıkıcak sonuçları bekler doktora gösterırdım, ben kasım ayındada hamileydım bu test yıne yapılmıştı bana ozmnda yuksek çıkmıştı avidite yapıldıgı gun ben düşük yaptım sonrada doktora fln göstermeyı unutmuşum cmv igg avidite YUKSEK 0, 82 yazıyor