Kızlar doğumum haziran sonu yada temmuz başı Allah izin verirse ama 0 6 aylık ne almam gerekiyor hiç bilmiyorum neyi çok almalıyım takımmı tulummu mesela kısa kollu uzun kollu sayısı çok önemlimi daha prtada pek bişey yok bi kaç takımı var hastanr çıkışı bide daha almadım örtü kaç tane olmalı bilgi verirmi tecrübeli anneler