Burcuuzunnn Kızlar 10 gün önceydi en son kontrolüm bebek sadece 50 gram almış normal mi yani doktor normal işte almış diyor ama kafam karıştı geçen sefer bana kilosu 3 ü geçmiş iri bebek kafası da büyük sezeryan dedi bugün gittiğimde yine kafası karın çevresi boyu büyümüş ama 50 gram almış normal mi bu
KLORAKHANIM Burcuuzunnn benim de 36 37 arasi 50 gram aldi doktorum normal gelisimmi devam ediyor ama protein agirlikli beslen dedi…
Kubra_aa35 Burcuuzunnn sizinde mi karın bölgesinde genişleme var dendi banada aynısı söyleniyor iri bir bebek olduğunu karın bölgesinde genişleme olduğunu benim ki 36 haftalık karın çevresinde genişlik olduğundan ötürü perinatoloji beni takip ediyor sık sık
Busel Burcuuzunnn kiz daha ne istiyorsun haftasına gore ilerde bile 2800 3000 arası istiyorlar 1 hafta ileri bile kilosu
MrcnMlk 3kilo50 gram olmus iste zaten ortalama 3bucuk doguyor bebekler ne olsun istiyorsun anlamadim Haftanda var. Saglikli dogsun kilo önemli degil dogar dogmaz zayif bile dogsa birden buyuyor toparliyor bebekler endiselenmeyin
Burcuuzunnn MrcnMlk yok ben kilosu 2500 da olsa yeter ki küveze girmesin derdindeyim de sadece bi problem mi var 10 günde neden hiç kilo almadı diye takıldım
Burcuuzunnn Busel yok ben düşük de olsa sorun etmiyorum sadece 10 günde kilo almamış olmasına takıldım bişey mi var diye
AnnelikSeruvenimm Bana da aynısını dedi canım yaa bu hafta 50 Gr almış sadece şaşırdım, normalde 250-200 gr alıyordu, bir problem yokmuş seninkinde de yoktur merak etme 😍😍
MrcnMlk Burcuuzunnn sorun görürse doktorunuz söyler demekki saglikla gelisimini tamamlamis sevinin bence 🌸
Burcuuzunnn KLORAKHANIM benim ki hiç bişey demedi bende dikkat edeyim kilosu düşmesin de iyi olsun yeter
Gul_mom Aaaysee benimde 36 da 2950 dedi 37 de ise 2900 vermiş mi anlamadım nasıl oluyor ölçüm hatası mı oluyor üzüldüm açıkçası
Aaaysee Burcuuzunnn evet ama demekki değişiyor,benim de 34,35 arası 200 gram 35,37,arası 300 gram aldı bu hafta da hiç almamıştı 🤷🏼♀️
Burcuuzunnn Gul_mom evet bende üzüldüm çok şükür kilosu iyi ama kilo almamış olmasına üzüldüm muhtemelen yanlış ölçüm oluyor son haftalar olduğu için
Aaaysee Gul_mom ölçüm hatası çok oluyor canım zaten bebeğin kilo vermesi diye bir sey olamaz,almamıştır o baska
Burcuuzunnn Kubra_aa35 bana kafasının büyük olduğunu ama genetik olduğunu söylediler karın çevresi geniş olunca iri bebek deniyor evet ama benim kuzenim de öyle doğum yaptı sezeryan oldu bir sorun olmadı ☺️