Muzikci Arkadaşlarım 19. Haftamdayım. Bugün ilk defa çok minik minik şeffaf su gibi bi akıntım oldu. Takip ediyorum devamlılığını. Bu normal mi? Amnion sıvısı olabilir mi diye çok korkuyorum haftasonu olduğu için hastaneye de gidemiyorum. Benim gibi bi durumu olan var mı ?
Caglaaa Muzikci bendende 24 haftada gelmişti hatta bir hafta sürdü doktora gittim kızmıştı bana ya suyundan geliyorsa diye direk test yapmışlardı akıntıydı ama doktorum ne zaman öyle olsa gel sen yine demişti bana
Hs4523 Muzikci bende 23 haftadayım 16. Haftamdan beri ara ara böyle su gibi akıntım oluyordu ama suyum normal idrar yolu enfeksiyonu olabilir test yaptırın
Kahverengi_ruya Muzikci 36. Haftamdayım ve bende de hep oluyordu suyum geliyo sızıntı var diyordum aminesure yaptılar ama negatif cıktı suyum degıilmiş mantar olmuş onun sıvısı akıyormuş daha sonradan o akıntıya dönücek canım takip et
mel33 Muzikci kuzum haftanız aynı.inan kafayı yiyecem o akıntı yüzünden resmen çıldıracam elim şeyimde resmen.serklaj liyim .sürekli yatıyorum.yarın kontrolüm var.bu akıntı abartmıyorum beni deli ediyor.doktora sorunca haber ederim
Muzikci Brnyrk inşallah ya teşekkür ederim ne zormuş anne olmak insanın ödü kopuyor bişey olacak mı minik yavruma diye 🤦🏼♀️🙏🏼🙏🏼
Gmzgs Bende de olmustu aynı endişelere kapıldım ama su değilmiş arkadsın dediği gbi akıntiya dönüştü iki ayri doktora gittim idrar da kaciriyo olabilrsin demişti fark etmeden
imren20 mel33 bende 3 gün oldum serklaj olalı ve çok akıntım var sarı çok korkuyorum sizin nasıl oldu geçtimi ?
mel33 imren20 Canım 3 4 gün o akıntı geliyor.batikon la yıkadılar orayı.ilaç kalıntısı canım.korkma birşey olmaz inşalla