Ay-be ikili tarama için randevuya gerek yok gebe polikinliğine muayneye gidince doktor 12. Haftanda git diye bilgi veriyo peritanolojiye gidip ikili için yada üçlü test için yada ikili sonuç göstermek için geldim deyince kaydını açıyo zaten tarama olduğu için alıyolar taramaları orası yapıyo öbür türlü riskli gebeliğin yoksa gidemiyosun