Zehross03 Bugün doktorumu değiştirdim bu doktor çok daha ilgili işini seviyor belli ama daha önce 3 kaybım olduğu için bana serklaj uygulamak istediğini garantici olduğunu söylüyor halbuki rahim ağzım herşey normal böyle durduk yere serklaj olan varmıııı
Sevilayms Zehross03 Daha oncekı kayıplarının nedeni rahim agzı yetmezliği ise serklaj yapmak istemesi en garantili durum olur canım.
Zehross03 Nurdan11_ korktum şimdi sonuçta rahim ağzımda bi kısalık bi sıkıntı yok müdahale olunca bişey falan olur diye durduk yere şaşırdım 4 tane doktora gittim ilk defa biri dedi
Zehross03 Sevilayms değil işte kalp durması falan zaten düşükte değiller rahim ağzımda bi sıkıntıda yok anlamadım neden istiyor onu sorayım dedim
Sevilayms Zehross03 İlk düşükten sonra Kanda pıhtılaşmaya falan bakıyorlar bebegın kalbının durmasıyla bagdaştırılıyor bu durum heralde, yada kan uyuşmazlıgı varmı dıye bakılıyor vs. Ama bilemedim belkıde dedıgı gibi tüm ihtimalleri kaldırmak için yapmak ıstıyo olablır
Zehross03 Sevilayms evet bende pıhtılasma cıktı tedavisini görüyorım zaten ama durduk yere serklajda hiç duymadım ya
Zehross03 meliiisoz kücüktü 5 6 hafta acaba para içinmi yapıyor diye düşündüm bende 🤷♀️ Eğer başka bi açıklaması yoksa öyle yani
meliiisoz Zehross03 kayıpların küçük canım serklaj genelde büyük haftalarda yapılıyor rahim filmi vs baktır istersen
Zehross03 Nurdan11_ birsürü doktora gittim hiçbirinden duymadım böyle bişey şimdi yaptırmak istemiyorum desem dpktprumu kaybetmekte istemiyorum çok iyi çünkü nasıl geri çevirebilirim