zilandeniz1 Ya adetim 3 gündür gecikti ve midem aşırı bulanıyor test yaptım ama negatif çıktı sizce erken mi yaptım testi
Yazmelegi_ zilandeniz1 erken gebelik testi mi yaptınız birde bi kac gün sonra tekrar deneyin olmadı kan verin
Aslhnam zilandeniz1 sanmıyorum canım 3 gün geçmiş geç döllenme desek azda olsa silik çıkardı üşütmüş olabilir misin? Yada kan ver
Umutlubirkadin Canım stresten de bulanıyor olabilir geçen ay 4 gun geciktim bu sefer oldu dedim testte bile cikmisti kan verdim 2.39 du 🥲 Sizi üzmek için demedim yanlış anlamayın kan verin 🥰
Ao526- zilandeniz1 Genelde kaset testler 7 gün gecikmeden sonra gösteriyor demişti eczacı arkadaşım bende erken testle öğrendim. Erken test yapın veya net olsun diye kan verebilirsin