1newmother çok geçmiş olsun kişiden kişiye değişiyor sen içini ferah tut belki hiç bir sıkıntın olmaz ben kist tedavisi görürken hamile kaldım iki yumurtalığımda var o yüzden ağrım oluyor ama Rabbim sabrını da veriyor. Doktor çocuğun olmaz demişti yüzüme karşı ama Rabbim nasip etti oldu. Demem o ki kısaca takma kafana bu günlerinin tadını çıkar benşm ağrım varken senin de olucak anlamına gelmiyor herkesin bünyesi bir değil bin hiç ağrın olmaz anlamazsın hiç bir şey 🤲🤲