Sürekli sağ tarafıma sırt üstü yatıyorum ama hamilelikten önce alışkanlık hep yüz üstü yatırdım yada sağ tarafıma şimdi soluma çok yatamıyorum ya sağ yada sırt üstü yatiyorum sorun olurmu diye korkuyorum ama bilmiyorum 10+4 olduk 17 sinde hastaneye gidicem inşallah bı sorun yoktur