ayseeray1 Merhabalar,31 haftalık gebeyim,sağlık ocağı 2. Doz aşı için çağırdı,yaptirmali miyim,siz yaptiniz mi..
Tkckvci ayseeray1 ben sadece 1 doz vurundum, doktorum saglik ocaklarında aşı bulunmayabiliyor 2.doz olmazsan sorun değil benim için 1 doz yeterli dedi.
ipekmom_ ayseeray1 ben 21de ilk dozu 26da ikinci dozu oldum doktorumda yaptırmamı önermişti. Sağlık ocağında vardı aşı, eğer yoksa eczaneden alıp yaptırabiliyormuşsunuz burada birisi yazmıştı 85ücreti varmış sanırım