Yusraklc 6+6 haftalık kese var ama bebek görünmüyor geç döllenme olmuştu sizler kaçıncı hafta da bebeği gördünüz boş gebelik olabilir mi yoksa beklemem mi lazım
TKumsall Yusraklc ben 7+4te gördüm biraz bekleyin telaş yapmayın küçük olduğu için gözükmeyebiliyormuş
busrayavuzmucize Yusraklc Benm de öyle oldu cnm 7. De göründü kalp atışı duyuldu.inşallah senn de öyle olur iyi düşün ❤️❤️❤️
Ezgimelek Yusraklc 7. Haftada gördüm bende canım kalp atışınıda o zaman duydum seninde öyle olur inşallah