iremasmahan06 Kades1234yasn bi doktora git istersen canım bende 35+0 im ama böyle bir şey basima gelmedi emin olmayacak söylüyorum nişan gelmis olabilir bi doktora gitmende fayda var
[silindi] Kades1234yasn Gebelikte , kanamanın azlığı çokluğu hepsi çok önemlidir mutlaka acil doktora gidin
Kades1234yasn iremasmahan06 ikinci gebeliğim benim nişan sarı bir akıntı oluyor bunda çok hafif nokta şeklinde oldu